Myprincess.pl

Doprava zdarma od 2500 Kč

Návraty

VRÁCENÍ (ODSTUPOVÁNÍ OD SMLOUVY)

1. Zabalte produkty a vyplňte formulář pro vrácení

Pro urychlení procesu vrácení doporučujeme vyplnit formulář pro vrácení, který je součástí doručeného balíčku nebo je ke stažení ZDE. Pečlivě zkontrolujte, zda jste zadali všechny údaje správně.

Zásilku prosím pečlivě zajistěte a zabalte (krabici doporučujeme zabalit do papíru nebo fólie a přelepit páskou).

2. Odešlete produkty - prodloužili jsme dobu vrácení na 30 dní!!!

Pošlete nám balíček s vráceným zbožím na následující adresu:

Myprincess
ul.Kraszewskiego 27 lok 14
05-800 Pruszków, Polsko

Náklady na vrácení vráceného produktu nese vždy kupující.

3. Počkejte na vrácení peněz

Vrácení peněz proběhne ihned, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení zásilky na sklad.

Transakční náklady jsou refundovány bankovním převodem nebo prostřednictvím Przelewy24. V případě platby na dobírku na číslo účtu uvedené ve formuláři.

Obdržíte od nás e-mailové upozornění, když přijmeme vaše vrácení ke zpracování.

NEJSOU NÁVRATKY:

Právo na odstoupení od smlouvy neplatí v případě, že se jedná o zboží dodávané v uzavřeném obalu, které nelze po otevření vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů. Produkty bez sady originálních visaček a se známkami používání.

STÍŽNOST

sukienka w paczce 3

1. Zabalte produkty a vyplňte formulář

Pro urychlení vyřízení reklamace doporučujeme vyplnit reklamační formulář dostupný ZDE a následně jej přiložit do krabice s inzerovanými produkty. Označte na něm, že inzerujete články, a uveďte důvod reklamace. Pečlivě zkontrolujte, zda jste zadali všechny údaje správně.

Zásilku prosím pečlivě zajistěte a zabalte (krabici doporučujeme zabalit do papíru nebo fólie a přelepit páskou).

paczka 1

2. Pošlete produkty

V případě reklamace bude nutné vadné zboží zaslat zpět k nám.

Pošlete nám balíček s vráceným zbožím na následující adresu:
Myprincess
ul. Kraszewskiego 27 lok 14
05-800 Pruszków, Polsko

pieniadze 2

3. Počkejte na vrácení peněz

Po kladném posouzení Vaší reklamace bude vrácení peněz provedeno neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení zásilky na sklad.

Jakmile bude vaše stížnost přijata, obdržít od nás e-mailové upozornění.

PRAVIDLA VRÁCENÍ A REKLAMACE

  1. Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy do 30 dnů bez udání důvodu.
  2. Lhůta uvedená v odst. 1 písm. 1 začíná dodáním Produktu Spotřebiteli nebo jím určené osobě jiné než dopravce.
  3. Spotřebitel může odstoupit od Smlouvy podáním prohlášení o odstoupení od Smlouvy Prodávajícímu ZDE. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od Smlouvy stačí, aby Spotřebitel zaslal své vyjádření před uplynutím této lhůty.
  4. Vyúčtování lze zaslat klasickou poštou nebo elektronicky zasláním na e-mailovou adresu prodávajícího.
  5. Zasílá-li Spotřebitel prohlášení elektronicky, Prodávající neprodleně zašle Spotřebiteli na Spotřebitelem uvedenou e-mailovou adresu potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od Smlouvy.
  6. Účinky odstoupení od smlouvy:
  7. V případě odstoupení od Smlouvy uzavřené na dálku se Smlouva považuje za neuzavřenou.
  8. V případě odstoupení od Smlouvy vrátí Prodávající Spotřebiteli neprodleně, nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od Smlouvy, pouze náklady na produkt.
  9. Prodávající vrátí platbu bankovním převodem na číslo účtu uvedené Spotřebitelem ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.
  10. Prodávající vrátí platbu po obdržení Produktu ve lhůtě stanovené zákonem.
  11. Spotřebitel by měl vrátit Produkt na adresu Myprincess.pl ul. Kraszewskiego 27 lok 14, 05-800 Pruszków, Polsko, neprodleně, nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy informoval Prodávajícího o odstoupení od Smlouvy. Lhůta bude dodržena, pokud Spotřebitel zašle Produkt zpět před uplynutím 30denní lhůty.
  12. Aby bylo možné vrátit zásilku, musí nám být zaslána zpět výběrem formuláře vhodného pro Vracející stranu
  13. Prodávající nepřebírá zásilky na dobírku
  14. Pro zvážení vrácení nebo reklamace není vyžadována účtenka.

REKLAMACE A ZÁRUKA

  1. Prodejní smlouva se vztahuje na nové produkty.
  2. Prodávající je povinen dodat zákazníkovi věc bez vad.
  3. Stížnosti by měly být podávány písemně nebo elektronicky na adresy prodávajícího uvedené v těchto Pravidlech. Reklamovaný výrobek zašlete zpět na adresu Myprincess ul. Kraszewskiego 27 lok 14, 05-800 Pruszków, Polsko.
  4. Doporučuje se, aby stížnost obsahovala mimo jiné: výstižný popis vady, okolnosti (včetně data) jejího vzniku, údaje Zákazníka, který reklamaci uplatňuje, a požadavek Zákazníka v souvislosti s vadou zboží.
  5. Prodávající odpoví na reklamační výzvu neprodleně, nejpozději do 14 dnů, a pokud tak v této lhůtě neučiní, má se za to, že žádost Zákazníka byla oprávněná.
nahoru
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium